azlina osman's FotoPage

By: seri cahaya andaman

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  >  >>]    [Archive]
Thursday, 30-Dec-2010 08:09 Email | Share | | Bookmark

GAMBAR SEBELOM
 
 
View all 6 photos...


Monday, 20-Dec-2010 05:29 Email | Share | | Bookmark
gambar-gambar yang tak sempat-sempat nak update

 
 
 
View all 18 photos...
salam semua,

seri cahaya andaman...dah lama tak update fotopages nie...bukan taknak update...takder masa lah...tak menang tangan...kerja weekend andaman satu hal...kerja harian pun satu hal...tu yang tak dan nak update....hehehehe


Wednesday, 24-Feb-2010 04:28 Email | Share | | Bookmark
majlis kahwin sekitar december 2009 dan feb 2010

nie gambar sebelom ....cikgu fatin kita disolek
gambar selepas
 
View all 22 photos...
salam semua,

lama tak update FP nie...sibuk dengan kerja kat opis...sampai tak dan nak update...yerlahkan...kerja kat opis tu mata pencarian bulanan...kenalah komited ...hehehe. buat tatapan semua... nie ada beberapa gambar yang sempat diambil sekitar december 2009...adalah masuk sket....feb 2010.mutu gambar tak baper nak bagus...macam biasalah...kamera murah...lain lah macam kamera yang digunakan oleh en.charlie kita tu...heheheh


Thursday, 9-Jul-2009 00:22 Email | Share | | Bookmark
ANTARA GAMBAR2 YANG SEMPAT DIAMBIL SEKITAR JUNE

 
 
gambar sebelum
View all 16 photos...
Salam semua,

Bulan June....eemmmm....pulak tu cuti sekolah....kami di Seri Cahaya Andaman antara butik pengantin yang sibuk sekitar bulan ini...apa tidaknyer dalam satu hari lebih kurang 4 rumah kami terpaksa harung untuk kerja2 andaman....penat...memang penat...tapi kami puas kerana kebanyakkan pelanggan kami semua berpuas hati dengan khidmat yang diberi...mengikut kata2 sifu...Nurul Syukor..."jangan tamak, insyaallah rezeki pasti ada" ...itu yang kami pegang...ini ada beberapa gambar yang sempat diambil....maaflah...gambar tak cantik mana...guna camera sendiri...maklumlah bukan photographerkan...hehehe


Monday, 30-Mar-2009 01:30 Email | Share | | Bookmark
GAMBAR PERKAHWINAN AZLIN & FADZIL 21/03/2009

 
 
 
View all 16 photos...


[<<  <  [1]  2  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net